Hallo,
Kan ik mijn android toestel zo instellen dat ik absoluut niet over mijn limiet kan? Ik heb wel berichtjes ontvangen van Simpel om me te waarschuwen dat ik mijn limiet op had, maar per ongeluk heb ik toch blijkbaar niet goed afgesloten en toen is mijn verbruik dus gewoon doorgegaan, met alle kosten van dien. Dit wil ik niet nog eens meemaken. Kan iemand helpen?
Beantwoord
maximum internettegoed niet overschrijden
Beste antwoord door Diana
Snowboard schreef:
Er zijn veel Android toestellen waarbij een ingebouwde datameter zit. Per merk kan er verschil zijn in menu. Bij de 1 staat het bij instellingen, simkaart(en) bij de ander gegevensgebruik/datagebruik..
Zet de waarschuwing en limiet lager dan je bundel, bijvoorbeeld limiet op 90% van je totale bundel.
Ook de looptijd van de bundel kan worden ingevoerd. Verder zou ik My Datamanager (extra) installeren.
Lees ook dit.
Zet de waarschuwing en limiet lager dan je bundel, bijvoorbeeld limiet op 90% van je totale bundel.
Ook de looptijd van de bundel kan worden ingevoerd. Verder zou ik My Datamanager (extra) installeren.
Lees ook dit.
Super goede tip Snowboard!
Daarnaast bied Simpel de optie om een Plafond in te stellen. Hiermee heb je volledige controle over de kosten van jouw abonnement.
Je kunt het Plafond instellen via de Mijn Simpel pagina. Lees er hier meer over.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.