Skip to main content
Beantwoord

MB'gekocht maar niet aangekomen

  • 20 januari 2023
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb 500 MB’s gekocht, maar deze komen niet in de bundel terecht. Er is geen sprake van een plafond en ik heb bij instellingen voor zover ik kan zien alles op aan gezet mbt het ontvangen van de MB’s...Ik heb geen idee hoe of wat nu verder?

Beste antwoord door Noor

Hi @CoachiaBV

Welkom op onze community!

Soms kan het een paar minuten duren voordat de MB aanvuller zicht baar is op Mijn Simpel. Je ontvangt daarnaast altijd een bevestiging per sms wanneer de bundel actief is. 
Na ontvangst van deze sms kan je gebruik maken van de aanvuller. Doet ie het nog niet? Start dan even jouw toestel opnieuw op, dit zou het probleem moeten verhelpen. Mocht je nog problemen ervaren dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er inhoudelijk met je meegekeken kan worden naar jouw abonnement. 

Groet, Noor

Simpel

Bekijk origineel

3 reacties

Noor
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 323 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2023

Hi @CoachiaBV

Welkom op onze community!

Soms kan het een paar minuten duren voordat de MB aanvuller zicht baar is op Mijn Simpel. Je ontvangt daarnaast altijd een bevestiging per sms wanneer de bundel actief is. 
Na ontvangst van deze sms kan je gebruik maken van de aanvuller. Doet ie het nog niet? Start dan even jouw toestel opnieuw op, dit zou het probleem moeten verhelpen. Mocht je nog problemen ervaren dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er inhoudelijk met je meegekeken kan worden naar jouw abonnement. 

Groet, Noor

Simpel


  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 26 januari 2023

SMS is ontvangen! En de minuten zijn al lang voorbij. Opnieuw opstarten is nog niet geprobeerd, maar heeft nu ook geen zin meer aangezien het nieuwe abonnement ingaat. 


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • 27 januari 2023

Goedemiddag @CoachiaBV,

Vervelend dat het niet heeft gewerkt! Mocht de factuur zijn opgemaakt, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Zodoende kunnen wij controleren of de MB-aanvuller is gebruikt of niet. Indien deze niet gebruikt is, kunnen wij 1 MB-aanvuller eenmalig crediteren. 


Reageer