Beantwoord

Mb' s nog niet op maar al geen internet meer

  • 28 april 2021
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Sinds 5 dagen heb ik geen internetverbinding meer tenzij er verbinding is met WiFi.

Het saldo mb's is nog ruim 300 en heb nu nog 7 dagen te gaan voordat de nieuwe bundel er is. 

Vraag is hoe kan het dat met dit saldo er nu al geen internet meer mogelijk is? 

icon

Beste antwoord door Phil 29 april 2021, 09:43

Hi @Stan,

Balen dat je geen internetverbinding hebt!

Heb je de stappen die Snowboard noemt al gedaan? Het korte stappenplan om je APN instellingen mee te checken tref je trouwens aan onder ‘Internet’ en vervolgens ‘handmatig instellen’. Ik ben benieuwd of dit namelijk geholpen heeft. Zo niet, dan is het eigenlijk wel raadzaam om contact met ons op te nemen zodat we je abonnement kunnen inzien.

Als extra test kan je op voorhand overigens ook controleren wat er gebeurt wanneer je jouw simkaart in een ander toestel test. Werkt de internetverbinding naar behoren in een ander toestel, dan weten we zeker dat het aan je reguliere toestel of de instellingen van het toestel ligt.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Heb je dit probleem op meerdere locaties, binnen en buiten? Controleer alvast de storingskaart. 

Dit kan te maken hebben met hoe de APN staat ingesteld. Ik raadt je aan om toestelhulp te raadplegen omdat ik niet kan weten welk merk en type telefoon je hebt. 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Stan,

Balen dat je geen internetverbinding hebt!

Heb je de stappen die Snowboard noemt al gedaan? Het korte stappenplan om je APN instellingen mee te checken tref je trouwens aan onder ‘Internet’ en vervolgens ‘handmatig instellen’. Ik ben benieuwd of dit namelijk geholpen heeft. Zo niet, dan is het eigenlijk wel raadzaam om contact met ons op te nemen zodat we je abonnement kunnen inzien.

Als extra test kan je op voorhand overigens ook controleren wat er gebeurt wanneer je jouw simkaart in een ander toestel test. Werkt de internetverbinding naar behoren in een ander toestel, dan weten we zeker dat het aan je reguliere toestel of de instellingen van het toestel ligt.

Groetjes,

Phil

Reageer