Beantwoord

Mb' s nog niet op maar al geen internet meer

  • 28 April 2021
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Sinds 5 dagen heb ik geen internetverbinding meer tenzij er verbinding is met WiFi.

Het saldo mb's is nog ruim 300 en heb nu nog 7 dagen te gaan voordat de nieuwe bundel er is. 

Vraag is hoe kan het dat met dit saldo er nu al geen internet meer mogelijk is? 

icon

Beste antwoord door Phil 29 April 2021, 09:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Heb je dit probleem op meerdere locaties, binnen en buiten? Controleer alvast de storingskaart. 

Dit kan te maken hebben met hoe de APN staat ingesteld. Ik raadt je aan om toestelhulp te raadplegen omdat ik niet kan weten welk merk en type telefoon je hebt. 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Stan,

Balen dat je geen internetverbinding hebt!

Heb je de stappen die Snowboard noemt al gedaan? Het korte stappenplan om je APN instellingen mee te checken tref je trouwens aan onder ‘Internet’ en vervolgens ‘handmatig instellen’. Ik ben benieuwd of dit namelijk geholpen heeft. Zo niet, dan is het eigenlijk wel raadzaam om contact met ons op te nemen zodat we je abonnement kunnen inzien.

Als extra test kan je op voorhand overigens ook controleren wat er gebeurt wanneer je jouw simkaart in een ander toestel test. Werkt de internetverbinding naar behoren in een ander toestel, dan weten we zeker dat het aan je reguliere toestel of de instellingen van het toestel ligt.

Groetjes,

Phil

ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en ontvangen maar hij kan niet registreren op het netwerk. dus ik heb geen 4g mobiele data. nieuwe apn al ingesteld, elk uur opnieuw opstarten in de hoop dat de interne storing verholpen maar helaas. ik zit al sinds afgelopen woensdag zonder internet. wie kan mij helpen?

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Pak Kruisselbrink

Wat vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van de simkaart. 

Via deze weg heb ik helaas geen zicht op jouw abonnement. Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met jou mee kunnen kijken naar het probleem.  Wij kijken graag met je mee naar de oorzaak! Hopelijk wordt het probleem snel opgelost. 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer