Beantwoord

meer mbs in abonnement toevoegen

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 584 Bekeken

Beste mevrouw/meneer,

Ik ben al jaren klant bij jullie. Nu wil ik graag mijn abonnement veranderen/verlengen naar een ander abonnement. Voor huidige klanten hebben jullie de aanbieding 4GB+1GB gratis en onbeperkt bellen. Nu zou ik graag willen overstappen naar dit abonnement alleen wil ik er graag nog 1GB extra bij. En niet het abonnement van 6GB zonder extra GB en zonder onbeperkt bellen. 

Ik wil geen gebruik maken van de maandelijkse MB aanvuller.

Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Phil 11 August 2020, 11:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Floor,

Fijn dat je al enkele jaren bij ons bent aangesloten, dat waarderen we! :grin:

Het veranderen van je abonnement kan op twee verschillende manieren: via een bundelwijziging of via een verlenging.
Bij een bundelwijziging breng je een wijziging in je lopende abonnement aan en verleng je de contractperiode niet. Hierbij heb je bijvoorbeeld de keuze uit de bundel van 4 GB of 6 GB. Bij een verlenging ligt het net iets anders en ga je een nieuwe contractperiode van 1 of 2 jaar met ons aan. Hierbij kan je tegen het actietarief bijvoorbeeld kiezen voor de bundel van 4 GB + 1 GB extra of voor de bundel van 6 GB of zelfs 7 GB indien dat beter schikt.

Hoe dan ook raad ik je aan om via je Mijn Simpel account een kijkje te nemen bij zowel de bundelwijziging als bij de verlengopties mits je de mogelijkheid hebt om te verlengen. Dan zie je precies uit welke bundels je kan kiezen en welke prijzen er bij die bundels horen.

Groetjes,

Phil

Beste @Phil 

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb al gekeken bij bundel wijzigen en een nieuw abonnement afsluiten. 

Bij een nieuw abonnement afsluiten krijg ik de deal 1gb extra bij het abonnement van 4 GB en onbeperkt bellen voor 10 euro. Echter wil ik graag 6 GB en onbeperkt bellen. Kunt u mij uitleggen waarom de 1gb extra alleen geldt bij de 4gb? Is het mogelijk om iets bij te betalen om 6 GB te krijgen?

 

Alvast bedankt!

 

 

 

Reputatie 6

Je kunt bijvoorbeeld verlengen met de door jou gewenste MB's en als optie onbeperkt bellen.

Reageer