Beantwoord

Melding bij werkzaamheden

  • 8 July 2021
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

Zou het mogelijk zijn dat we (via de App) een melding kunnen krijgen van werkzaamheden in een( mijn) postcode gebied . Met een aparte klantenservice voor problemen uit dat postcode gebied ? 
 

Grtjs Ad 

icon

Beste antwoord door Mila 12 July 2021, 14:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @adrie,

Welkom op onze community en bedankt voor je feedback!

Op dit moment biedt Simpel de optie om meldingen bij werkzaamheden te ontvangen via de app. Mocht je verminderd bereik hebben, kan je gemakkelijk de dekkingskaart controleren. Mocht er een storing zijn, wordt dit op de dekkingskaart aangegeven en tref je ook de verwachte datum/tijd terug waarop we verwachten het probleem opgelost te hebben.

Mocht je niets geks zien en toch netwerkproblemen ervaren, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze aan de hand van je gegevens, met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila

Badge

Dat is mooi . Hoe kan ik deze melding aanzetten in de app ? 
Grtjs Ad 

Badge

Kan die optie niet vinden

in de app .

Reputatie 6

@adrie 

KLIK rechtsonder in de app op de puntjes, meer. ​​​​​​Daarna op app instellingen.

Als het goed is staat het standaard ingesteld. 

Badge

Berichtgeving staat aan . Heb nooit bericht gehad van werkzaamheden . Dus dat werkt niet .

Reputatie 4
Badge +8

Berichtgeving staat aan . Heb nooit bericht gehad van werkzaamheden . Dus dat werkt niet .

Het ligt er ook aan sinds wanneer de berichtgeving staat ingeschakeld. Aangezien het netwerk van T-Mobile is zijn zij verantwoordelijk voor de werkzaamheden en informatie omtrent werkzaamheden. We werken wel altijd de werkzaamheden bij op onze dekkingskaart, bij eventuele verbindingsproblemen raad ik aan om daar sowieso een kijkje te nemen.

Reageer