Beantwoord

Mijn factuur klopt niet

  • 29 January 2020
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

Badge

Er staat dat ik ruim 40 euro over me limiet zit Ruim 34 euro internet maar dat klopt niet .

Ik zit al een hele tijd niet op internet .

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 January 2020, 14:47

Bekijk origineel

1 reactie

Heey @mtfdekker8 ,

Allereerst top dat je de weg naar onze Community hebt weten te vinden!

Balen dat er ruim €34 kosten in rekening zijn gebracht voor het internetverbruik buiten de bundel. Hier legt Josephine uit dat de inhoud van je internetverbruik voor ons niet in te zien is. Ik wil je daarnaast ook aangeven dat je zelf niet op je telefoon hoeft te zitten om internet binnen te halen. In deze topic lees je hier verder nog meer over. Om de buitenbundelkosten voor in de toekomst beter te kunnen controleren kan je bijvoorbeeld denken aan het aanschaffen van een MB-aanvuller wanneer je internetbundel op is. Om helemaal zeker te zijn dat er ook geen onbewuste buitenbundelkosten kunnen worden gemaakt, is het instellen van het Plafond daar de juiste tool voor. Op je Mijn Simpel pagina kan je zowel het Plafond instellen als een MB-aanvuller aanschaffen.

Je kan altijd nog contact opnemen met onze klantenservice om samen te kijken naar de reeds in rekening gebrachte kosten.

Groetjes, Javier

Reageer