Op mijn werk heb ik vanaf 4 weken geen 4G meer. Voorheen had ik wel gewoon internet. Volgens de dekkingskaart zou er goed internet moeten zijn in het gebied Velsen-noord maar niets is minder waar.
Goedemiddag
Gaat het alleen om het internet of ervaar je ook problemen met de andere diensten (bellen en sms)? Ik heb zojuist ook de dekking bekeken van Velsen-Noord en er wordt een zeer goed tot optimale verbinding weergegeven voor 4G en 5G internet. Tevens zijn er geen storingen.
Voor het internet is de APN een belangrijke instelling: je kan dit controleren, door via onze toestelhulp de stappen te volgen bij Internet > handmatig instellen. Mocht je toestel niet in de lijst staan, dan kan je een toestel selecteren van hetzelfde merk.
Mocht het hierna alsnog niet werken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen: via het forum kunnen wij niet met je meekijken in het systeem. Alle contactmanieren kan je terugvinden via deze pagina.
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.