Beantwoord

Mobiele data probleem

  • 19 August 2020
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Mijn zoon heeft een abonnement zonder data. Ik heb MB aanvuller voor hem gekocht die in theorie meteen actief zou zijn. Echter de mobiele internet werkt niet. Hoe zit dat dan met die MB anvullers. Zijn ze meteen actief of niet? Hoe krijg ik mijn geld terug in geval dat ik ze niet kan begruiken op een abonnement zonder data.

En is er een telefonisch klanten service bij Simpel? Ik kon geen telefoon nummer vinder. 

icon

Beste antwoord door Snowboard 19 August 2020, 20:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

@JPurmova

Heeft je zoon dan al heel lang een abonnement van Simpel? Omdat voor zover ik weet zijn er allemaal abonnementen met internet. Kun je ook wat meer informatie geven, merk en type telefoon? Met meer informatie kun je beter geholpen worden.

Hier vindt je de contactpagina waaronder telefonisch. 

 

Hi Snowboard, het probleem is opgelost. Na wat zoekwerk heb ik de telefoon naar klanten service gevonden en ze hebben me geholpen. 

Gr. Jindra

@JPurmova

Heeft je zoon dan al heel lang een abonnement van Simpel? Omdat voor zover ik weet zijn er allemaal abonnementen met internet. Kun je ook wat meer informatie geven, merk en type telefoon? Met meer informatie kun je beter geholpen worden.

Hier vindt je de contactpagina waaronder telefonisch. 

 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @JPurmova,

Fijn dat het is opgelost!

Groetjes,

Houssam

Reageer