Skip to main content
Antwoord

Mobiele data probleem

  • August 19, 2020
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

JPurmova

Mijn zoon heeft een abonnement zonder data. Ik heb MB aanvuller voor hem gekocht die in theorie meteen actief zou zijn. Echter de mobiele internet werkt niet. Hoe zit dat dan met die MB anvullers. Zijn ze meteen actief of niet? Hoe krijg ik mijn geld terug in geval dat ik ze niet kan begruiken op een abonnement zonder data.

En is er een telefonisch klanten service bij Simpel? Ik kon geen telefoon nummer vinder. 

Beste antwoord door Snowboard

@JPurmova

Heeft je zoon dan al heel lang een abonnement van Simpel? Omdat voor zover ik weet zijn er allemaal abonnementen met internet. Kun je ook wat meer informatie geven, merk en type telefoon? Met meer informatie kun je beter geholpen worden.

Hier vindt je de contactpagina waaronder telefonisch. 

 

3 reacties

  • Superster
  • Antwoord
  • August 19, 2020

@JPurmova

Heeft je zoon dan al heel lang een abonnement van Simpel? Omdat voor zover ik weet zijn er allemaal abonnementen met internet. Kun je ook wat meer informatie geven, merk en type telefoon? Met meer informatie kun je beter geholpen worden.

Hier vindt je de contactpagina waaronder telefonisch. 

 


JPurmova
  • Auteur
  • Lezer
  • August 19, 2020

Hi Snowboard, het probleem is opgelost. Na wat zoekwerk heb ik de telefoon naar klanten service gevonden en ze hebben me geholpen. 

Gr. Jindra

@JPurmova

Heeft je zoon dan al heel lang een abonnement van Simpel? Omdat voor zover ik weet zijn er allemaal abonnementen met internet. Kun je ook wat meer informatie geven, merk en type telefoon? Met meer informatie kun je beter geholpen worden.

Hier vindt je de contactpagina waaronder telefonisch. 

 

 


Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • August 21, 2020

Hi @JPurmova,

Fijn dat het is opgelost!

Groetjes,

Houssam