Mijn dochters iPhone krijgt melding ‘mobiele update mislukt’. Er is wel WiFi maar ze kan niet meer bellen en smssen omdat hij geen netwerk kan vinden. Dus linksboven in scherm blijft de telefoon op ‘zoeken’ staan.
Bij Apple kunnen ze ons niet verder helpen, is probleem bij simpel. Wat kunnen we doen?
Bladzijde 1 / 1
Hi Piet,
Wat vervelend dat je dochter niet bereikbaar is!
Door de simkaart in een andere telefoon te stoppen, kun je vast stellen of het aan de simkaart ligt of aan het toestel. Probeer het toestel een keer opnieuw op te starten. Mocht dit niks oplossen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een aantal stappen met je doornemen om ervoor te zorgen dat ze weer zo snel mogelijk bereikbaar is.
Groet, Astrid
Wat vervelend dat je dochter niet bereikbaar is!
Door de simkaart in een andere telefoon te stoppen, kun je vast stellen of het aan de simkaart ligt of aan het toestel. Probeer het toestel een keer opnieuw op te starten. Mocht dit niks oplossen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een aantal stappen met je doornemen om ervoor te zorgen dat ze weer zo snel mogelijk bereikbaar is.
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.