Beantwoord

Mobiele update Mislukt

  • 17 januari 2019
  • 1 reactie
  • 633 Bekeken

Mijn dochters iPhone krijgt melding ‘mobiele update mislukt’. Er is wel WiFi maar ze kan niet meer bellen en smssen omdat hij geen netwerk kan vinden. Dus linksboven in scherm blijft de telefoon op ‘zoeken’ staan.
Bij Apple kunnen ze ons niet verder helpen, is probleem bij simpel. Wat kunnen we doen?
icon

Beste antwoord door Astrid 17 januari 2019, 17:25

Hi Piet,

Wat vervelend dat je dochter niet bereikbaar is!
Door de simkaart in een andere telefoon te stoppen, kun je vast stellen of het aan de simkaart ligt of aan het toestel. Probeer het toestel een keer opnieuw op te starten. Mocht dit niks oplossen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een aantal stappen met je doornemen om ervoor te zorgen dat ze weer zo snel mogelijk bereikbaar is.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Piet,

Wat vervelend dat je dochter niet bereikbaar is!
Door de simkaart in een andere telefoon te stoppen, kun je vast stellen of het aan de simkaart ligt of aan het toestel. Probeer het toestel een keer opnieuw op te starten. Mocht dit niks oplossen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een aantal stappen met je doornemen om ervoor te zorgen dat ze weer zo snel mogelijk bereikbaar is.

Groet, Astrid

Reageer