Sinds ik overgestapt ben naar Simpel is ineens mijn databundel van 14 gig na een paar dagen op. Voorheen had ik een bundel van 5 gig en daar had ik meer dan genoeg aan. Ik merkte het door een melding, dus meteen het plafond ingesteld (factuur van 55 euro). Verbruik komt door savonds tv te kijken op mobiel, terwijl ik thuis ben. Uiteraard heb ik wifi, maar dat wordt blijkbaar ineens niet meer goed opgepakt (sinds een paar maanden wifi via T-mobile en dat werkte goed, tot mijn overstap van mobiele abonnement naar Simpel). Bij de 2e maand werd na een paar dagen het plafond al bereikt. Dus wederom de rest vd maand gedoe met internet. Ik heb op verschillende forems gelezen dat meer mensen daar last van hebben en dat o.a. de wifi-herkenning op één of andere manier soms niet goed werkt bij de simkaart van Simpel, bijvoorbeeld dat bij thuiskomst de wifi niet herkent wordt.
De klantenservice van Simpel ontkent dat dit iets met Simpel te maken heeft en verwijst naar de instellingen op mijn mobiel. Inmiddels heb ik alles uitgezet wat maar uitkan qua instellingen op mijn mobiel (achtergrond data uitgezet, etc.) en moet ik er steeds aan denken de mobiele gegevens weer uit te zetten als ik buiten de deur internet nodig heb voor parkeren, entree sportschool, winkelapps, etc. Bijzonder vervelend.
De klantenservice vindt het niet nodig om een onderzoek in te stellen.
Ik zou graag een oplossing willen en gewoon buiten weer internet hebben, zonder dat ik continue op mijn databundel verdacht moet zijn.