Skip to main content

Ik heb een Netgear Nighthawk M2 met een Simpel SimOnly. Ik vermoed dat ik niet alle APN instellingen goed heb ingesteld.

APN

Name=Simpel

APN*=internet.access.nl

Authentication=None

PDP=IPV4

PDP Roaming=None

Ik krijg de melding "Mobile broadband disconnected”. Dat laat hij zien als ik de APN update (niet wijzig). Daarnaast heb ik op het homescreen van de Netgear M2 een rood kruis bij Wifi staan… Dan ga ik naar Main WiFi, maar daar kan ik niets instellen…

Wat doe ik verkeerd? Of beter nog: wat moet ik doen?

 

Hi @Wout62,

 

Welkom op onze community!

 

Je geeft aan onze simkaart in een mobiele router te gebruiken. Echter kunnen wij niet garanderen dat onze abonnementen hierin werken, gezien deze voor mobiele toestellen zijn bedoelt. 

Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen controleren of een data reset vanuit onze kant nut heeft. De juiste APN-instellingen voor de mobiele router zijn niet bekend bij ons. 

 

Groetjes, Charlie

Simpel


Reageer