Skip to main content
Antwoord

nieuwe bundel niet beschikbaar

  • July 15, 2019
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Ik heb me abonnement verlengd en met een duurder abonnement meer mb's. Deze zou 9juli ingaan (mail bevestiging ontvangen).
Nu blijkt op mijn overzicht dat ik nog steeds maar 2mb heb ipv 4mb. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Sanne

Hi, welkom op de Community!

Wat vervelend dat jouw nieuwe abonnement niet beschikbaar is. In de bevestiging staat de ingangsdatum en op Mijn Simpel onder "abonnement" staat welke bundel op dat moment actief is.

Zonder inzage is het lastig te oordelen hoe dit komt. Kan je contact met ons opnemen zodat we even verder kunnen kijken?

Groet, Sanne

3 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • July 16, 2019
Hi, welkom op de Community!

Wat vervelend dat jouw nieuwe abonnement niet beschikbaar is. In de bevestiging staat de ingangsdatum en op Mijn Simpel onder "abonnement" staat welke bundel op dat moment actief is.

Zonder inzage is het lastig te oordelen hoe dit komt. Kan je contact met ons opnemen zodat we even verder kunnen kijken?

Groet, Sanne

  • Auteur
  • Lezer
  • July 16, 2019
Beste Sanne, na 3x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan vraag ik me af hoe ik contact kan opnemen met jullie.....

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • July 26, 2019
Beste Sanne, na 3x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan vraag ik me af hoe ik contact kan opnemen met jullie.....

Op de contactpagina staan alle kanalen waarop de klantenservice bereikbaar is. Telefonisch kan het soms druk zijn, maar Simpel is ook via het contactformulier, WhatsApp, Facebook, Twitter en zelfs per post bereikbaar