Beantwoord

nieuwe bundel niet beschikbaar

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Ik heb me abonnement verlengd en met een duurder abonnement meer mb's. Deze zou 9juli ingaan (mail bevestiging ontvangen).
Nu blijkt op mijn overzicht dat ik nog steeds maar 2mb heb ipv 4mb. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Sanne 16 July 2019, 12:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi, welkom op de Community!

Wat vervelend dat jouw nieuwe abonnement niet beschikbaar is. In de bevestiging staat de ingangsdatum en op Mijn Simpel onder "abonnement" staat welke bundel op dat moment actief is.

Zonder inzage is het lastig te oordelen hoe dit komt. Kan je contact met ons opnemen zodat we even verder kunnen kijken?

Groet, Sanne
Beste Sanne, na 3x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan vraag ik me af hoe ik contact kan opnemen met jullie.....
Reputatie 3
Badge +7
Beste Sanne, na 3x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan vraag ik me af hoe ik contact kan opnemen met jullie.....

Op de contactpagina staan alle kanalen waarop de klantenservice bereikbaar is. Telefonisch kan het soms druk zijn, maar Simpel is ook via het contactformulier, WhatsApp, Facebook, Twitter en zelfs per post bereikbaar

Reageer