Skip to main content
Antwoord

onduidelijkheid over wijziging

  • May 15, 2020
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Lauravasbinder

Hoi, 

mijn moeder heeft gisteren via jullie site haar abbonement gewijzigd, dit had echter niet gemoeten. Nou kunnen wij nergens terug vinden wat ze gewijzigd heeft en wij hebben hier ook geen mail of bevestiging over ontvangen. Is de wijziging dan niet gelukt, of kunnen wij dat simpelweg nu niet terug vinden? 
 

met vriendelijke groet,

Laura Vasbinder 

Beste antwoord door Phil

Goedemiddag @Lauravasbinder!

Na een abonnementswijziging, of dat nou aan de hand van een bundelwijziging of verlenging is, krijg je altijd een bevestiging per e-mail. Tevens staat in het Mijn Simpel account bij de optie ‘abonnement’ na een wijziging aangegeven welke wijziging er gaat plaatsvinden en per wanneer dat is. Zie je dat niet staan en heb je geen e-mailbevestiging ontvangen, dan is er ook geen wijziging verwerkt.

Groetjes,

Phil

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 15, 2020

Goedemiddag @Lauravasbinder!

Na een abonnementswijziging, of dat nou aan de hand van een bundelwijziging of verlenging is, krijg je altijd een bevestiging per e-mail. Tevens staat in het Mijn Simpel account bij de optie ‘abonnement’ na een wijziging aangegeven welke wijziging er gaat plaatsvinden en per wanneer dat is. Zie je dat niet staan en heb je geen e-mailbevestiging ontvangen, dan is er ook geen wijziging verwerkt.

Groetjes,

Phil