Beantwoord

Overal internet op mijn telefoon

  • 31 July 2023
  • 18 reacties
  • 395 Bekeken

hoi, waarom krijg in niet overal internet

 

icon

Beste antwoord door Snowboard 1 August 2023, 10:17

Bekijk origineel

18 reacties

ik wil graag overal internet op mn telefoon

hoi, waarom krijg in niet overal internet

ik wil graag overal internet op mn telefoon

Niemand kan je daar een garantie op geven. Verschillende factoren kunnen een rol spelen.

Hoe staat de APN ingesteld?

Aanvulling

 

 

zit het wel bij mn abonnement, ik wil het wel in ieder geval

Het zit sowieso in je abonnement. Mobiele gegevens zet je aan wanneer je internet buiten de deur wilt gebruiken?

Op jouw Mijn Simpel pagina (app) staan je bundels. Beschikt je telefoon over 4G(/5G) en kiest hij dat automatisch? Simpel werkt via 3G en 4G. 4G internet is sneller.

Aanvulling.

Via toestelhulp, handmatig instellen internet heb je de informatie die je even mag controleren. Kies de juiste telefoon.

snap er niets van

snap er niets van

Okee dan even opnieuw. 

Geef even aan merk en type telefoon. 

samsung

Heb je trouwens de simpel app op je telefoon geïnstalleerd? 

jazeker

samsung

Nu nog het type. 

 

weet ik niet

weet ik niet

Okee. Ga naar instellingen, over apparaat.

Daar en op de doos van de telefoon staat de naam.

Ik neem even een willekeurig toestel van Samsung als voorbeeld 

https://www.simpel.nl/toestelhulp?pagina=device/samsung/galaxy-a22/topic/internet/handmatig-instellen/1

galaxy A52s5G

 

galaxy A52s5G

 

Deze dus. 

https://www.simpel.nl/toestelhulp?pagina=device/samsung/galaxy-a52s

 

 

Handmatig instellen internet controleer dit even. 

https://www.simpel.nl/toestelhulp?pagina=device/samsung/galaxy-a52s/topic/internet/handmatig-instellen/1

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Thea de Heer,

Ik zie dat @Snowboard je al héél goed op weg aan het helpen is! Je bent zoals altijd een ster @Snowboard 😎
 

Mocht dit niet de oplossing zijn geweest en of kom je er via deze weg er toch niet helemaal uit? Dan raad ik je aan om contact met ons op te nemen zodat wij inhoudelijk jouw gegevens kunnen zien en controleren en of alles goed staat. Wij nemen dan graag het stokje over. 
 

Hopelijk is het probleem snel opgelost en kan je weer internetten! 

Ik wens je een fijne dag.

Groetjes, Noor 
Simpel

de problemen zijn nog niet opgelost wil graag ook als ik onderweg ben ook internet

hopelijk kunt u dat voor mij oplossen.

vr.gr. thea de heer

Reputatie 2
Badge +4

@Snowboard, dank je wel weer voor je hulp :)

@Thea de Heer ik wil je vragen om ons even te bellen, zodat we de instellingen op jouw toestel door kunnen lopen. Als je de mogelijkheid hebt om vanaf een andere telefoon te bellen naar 088 100 5757, dan kunnen we de instellingen van jouw mobiele telefoon meteen aanpassen waar nodig.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Reageer