Beantwoord

overstappen

  • 1 March 2023
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Al jaren ben in klant bij simpel,

maar steeds worden de abonnees goedkoper,

waardoor ik steeds achter de feiten aanloop.

ik sloot een contract af met 8gb internet voor 10,- , inmiddels krijg je als nieuwe klant 14gb voor 10,-

je loopt steeds achter de feiten aan, en daar houd ik niet van. Verlengen wil ik op deze manier niet meer, omdat ik dan weer 2 jaar vastzit aan iets wat telkens goedkoper word. Maar ik dezelfde data krijg 

dus is het beter om naar een andere provider te gaan? En welke 

 

icon

Beste antwoord door Janine 3 March 2023, 13:34

Bekijk origineel

3 reacties

Ook is als ik mijn abonnee van 10,- overschrijdt,

elke extra Gb 7,-

staat niet in verhouding met elkaar 

had een paar euro moeten kosten 

Reputatie 6

Heb je al op mijn simpel gekeken of je kunt verlengen met de nieuwste actietarieven? Kijk dan ook naar de dekking bij een vergelijking. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @jacco de geus 

Welkom op onze Community!

Vervelend dat je vaak mooie deals nét misloopt. Zoals @Snowboard ook aangeeft, kan je op het moment dat jouw abonnement verlengbaar is, meedoen met de huidige acties. Het is niet mogelijk mee te doen aan de bundelacties zonder te verlengen, de mooie deal is een beloning voor het opnieuw vastleggen van een contractperiode. Ons aanbod wijzigt regelmatig, daarom kan het voorkomen dat je een iets andere bundel hebt dan de actiebundels op dat moment, dit wijzigt niet mee in je contractperiode.

Je bent altijd welkom om even contact met ons op te nemen zodat we samen de opties doornemen. 

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer