Beantwoord

Pukcode opvragen

  • 16 July 2023
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

ik kan mijn telefoon niet meer gebruiken ze vragen een wachtwoord na dat ik de pincode had ingevoerd is nog nooit gebeurt heb geen wachtwoord waar kan ik dat opvragen

icon

Beste antwoord door Riek Verberne 19 July 2023, 15:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Riek Verberne,

Welkom op onze community! 

Onze simkaarten werken eigenlijk enkel met twee codes: de pincode en de pukcode. Indien er na het invoeren van de pincode gevraagd word naar een wachtwoord dan is dit iets van het toestel zelf. 
Helaas hebben wij hier dan ook geen zicht op. Indien je niet meer weet wat voor wachtwoord je hebt ingesteld ter beveiliging van jouw toestel dan kan je het beste jouw toestel terug zetten naar de fabriek instellingen. 
Indien je niet weet hoe dit moet dan kan je de instructies hiervoor raadplegen via de handleiding van jouw toestel en of langs gaan bij een telefoonwinkel. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Hoi @Riek Verberne,

Welkom op onze community! 

Onze simkaarten werken eigenlijk enkel met twee codes: de pincode en de pukcode. Indien er na het invoeren van de pincode gevraagd word naar een wachtwoord dan is dit iets van het toestel zelf. 
Helaas hebben wij hier dan ook geen zicht op. Indien je niet meer weet wat voor wachtwoord je hebt ingesteld ter beveiliging van jouw toestel dan kan je het beste jouw toestel terug zetten naar de fabriek instellingen. 
Indien je niet weet hoe dit moet dan kan je de instructies hiervoor raadplegen via de handleiding van jouw toestel en of langs gaan bij een telefoonwinkel. 

Groetjes, Noor 
Simpel

 

dank je wel het is gelukt ik ben zo lang doorgegaan dat ik het wachtwoord weer gevonden had

Reputatie 2
Badge +4

Kijk aan @Riek Verberne, dat is mooi om te lezen! 

Fijn dat het gelukt is en dat je je wachtwoord weer hebt.

Een fijne dag gewenst!

 

Jasper

Simpel

dank je wel ben heel blij

Reageer