Sim kaart werkt niet geen internet en ik kan niet bellen of gebeld worden
sim kaart doet het niet
Beste antwoord door Michel2025
Hoi
Heb je de Simpel simkaart al geactiveerd?
Zo niet, dan kun je de simkaart zelf activeren als je inlogt op Mijn Simpel.
De simkaart wordt namelijk niet geactiveerd naar je toegestuurd, dit uit veiligheidsoverwegingen.
Dit is alleen het geval als je gekozen hebt voor een compleet nieuw 06-nummer bij Simpel.
Heb je gebruik gemaakt van nummerbehoud, waarbij jouw 06-nummer wordt overgezet van je oude provider naar Simpel, dan hoef je de simkaart niet zelf meer te activeren.
Dat gebeurd automatisch op de dag, dat je 06-nummer wordt overgezet naar Simpel.
Per mail en sms krijg je dan vanuit Simpel de datum waarop je 06-nummer wordt overgezet, zodat je weet op welke dag je eigen 06-nummer naar Simpel gaat, en je de simkaart van Simpel kunt gaan gebruiken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.