Goede middag ik ben nu al zeker minimaal 1 maand bezig met klantenservice van simpel ik heb zelf al een nieuwe simkaart gehad maar jammer genoeg is het probleem nog steeds niet opgelost het probleem is dat ik zelf niet kan bellen en ook niet gebeld worden wat hij zegt om de paar seconden geen service geen simkaart mijn postcode is 4501kt en ik hoop dat het probleem nu wel snel opgelost wordt want anders zal toch moeten overstappen naar een andere provider
Bladzijde 1 / 1
Hi
Jammer om te lezen dat je problemen ervaart met het abonnement.
Ik zie (gelukkig) geen verstoringen op deze locatie. Heb je al eens geprobeerd, om via jouw toestel, handmatig met het Simpel netwerk te verbinden?
Ik zie namelijk dat deze locatie, wel erg dichtbij de Belgische grens ligt. Als jouw toestel automatisch met een netwerk verbind, kan het zo zijn dat hij schakelt van netwerk.
Groet, Jahduar
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.