Skip to main content
Antwoord

Storing sinds vandaag... geen netwerk ? rond Alkmaar ?

  • August 1, 2025
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Outlaw99

Storing sinds vandaag... geen netwerk ?  rond Alkmaar ?

Beste antwoord door Raveena

Goedenavond, bedankt voor je bericht! 

Ik wil je laten weten dat er een netwerkstoring is geweest rond Alkmaar, vooral bij Odido. Deze storing ontstond door technische problemen na onderhoudswerkzaamheden en heeft gezorgd voor uitval van mobiel netwerk en internet in de regio.

Hoewel de storing inmiddels grotendeels is opgelost, kunnen sommige gebruikers nog steeds problemen ervaren met bellen of internetten.

Als je nog steeds geen netwerk hebt, kun je het volgende proberen:

Je toestel opnieuw opstarten

Controleren of je toestel up-to-date is

Je toestel even uit- en weer aanzetten

Controleren of je toestel automatisch verbinding maakt met het netwerk

Wi-Fi-bellen gebruiken als je verbonden bent met Wi-Fi

Mocht het probleem aanhouden, dan raad ik aan de storing te melden via de storingspagina van Odido:
Storingspagina

Ik hoop dat dit helpt! Mocht je nog andere vragen hebben, kan je altijd telefonisch contact opnemen voor een snelle als een passende oplossing. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

 

Ik wens je een fijne avond verder!

 

Met vriendelijke groet,

 

Raveena 

Simpel 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Goedenavond, bedankt voor je bericht! 

Ik wil je laten weten dat er een netwerkstoring is geweest rond Alkmaar, vooral bij Odido. Deze storing ontstond door technische problemen na onderhoudswerkzaamheden en heeft gezorgd voor uitval van mobiel netwerk en internet in de regio.

Hoewel de storing inmiddels grotendeels is opgelost, kunnen sommige gebruikers nog steeds problemen ervaren met bellen of internetten.

Als je nog steeds geen netwerk hebt, kun je het volgende proberen:

Je toestel opnieuw opstarten

Controleren of je toestel up-to-date is

Je toestel even uit- en weer aanzetten

Controleren of je toestel automatisch verbinding maakt met het netwerk

Wi-Fi-bellen gebruiken als je verbonden bent met Wi-Fi

Mocht het probleem aanhouden, dan raad ik aan de storing te melden via de storingspagina van Odido:
Storingspagina

Ik hoop dat dit helpt! Mocht je nog andere vragen hebben, kan je altijd telefonisch contact opnemen voor een snelle als een passende oplossing. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

 

Ik wens je een fijne avond verder!

 

Met vriendelijke groet,

 

Raveena 

Simpel