Beantwoord

Support voor 5G

  • 31 May 2023
  • 1 reactie
  • 999 Bekeken

Beste, mijn contract zal momenteel per november gaan verlopen en ik wil graag deze laten verlengen. Er is echter 1 ding wat mij tegen houd om dit direct te doen en dat is de afwezigheid van 5G. Tegenwoordig zijn er steeds meer en meer telefoons die deze verbinding ondersteunen en als ik rond loer op internet, zie ik er steeds meer die het aanbieden. Vanaf wanneer zouden wij het nu bij Simpel kunnen verwachten aangezien deze op het KPN netwerk aangesloten ligt, welke ook 5G ondersteunt. Ik hoor het graag en ik denk net als mij vele anderen!

Groetjes!

icon

Beste antwoord door Noor 1 June 2023, 14:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @MisterSammie,

Leuk om te lezen dat je wellicht bij ons jouw abonnement wilt verlengen. 

Uiteraard kan ik me voorstellen dat je ook graag gebruik wilt maken van het nieuwe en snelle 5G netwerk. Echter, is het op het moment nog niet duidelijk wanneer dit precies bij Simpel gaat komen. 
Nu de uitfasering van 2G heeft plaatsgevonden, is er weer ruimte gemaakt op het netwerk van onze netwerkbeheerder (T-Mobile). Wellicht dat wij ook snel gebruik kunnen maken van het 5G netwerk. 
Alleen durf ik je niet te zeggen per wanneer dit zal zijn. Zodra het zo ver is dan zullen wij dat natuurlijk aan al onze klanten laten weten via een nieuwsitem op de community en of via een nieuwsbericht. 

Ik wens je een fijne dag! 😊

Groet, Noor 
Simpel

Reageer