Beantwoord

teleurgesteld in Simpel tav bestaande klenten

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Ik ben al jaren bij Simpel. Het beviel mij lange tijd goed. De laatste tijd kan ik niet wachten tot mijn abonnement eindigt. Ik vind het verschil in bundels voor bestaande klanten en nieuwe klanten enorm. Ik zou juist denken dat bestaande klanten voordeel zouden hebben. Dat Simpel blij met deze klanten is. Het tegendeel lijkt waar. Ik moet helaas nog wachten tot eind juli. Een leuk voordeeltje van extra MB s voor bestaande klanten zou heel welkom zijn en zeer gewaardeerd!

icon

Beste antwoord door Charlie 25 November 2022, 14:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Janet,

 

Jammer om te lezen dat je al een tijdje niet meer tevreden met ons bent!

 

Simpel biedt verschillende deals gedurende het jaar aan. Daar kunnen nieuwe klanten gebruik van maken, maar ook bestaande klanten die het abonnement kunnen verlengen. Het verlengen van het abonnement is mogelijk wanneer je 6 maanden voor de einddatum van het contract zit. In tegenstelling tot andere providers biedt Simpel je dus al vroeg aan te kunnen verlengen! 

 

Zoals aangegeven bieden wij gedurende het jaar verschillende deals aan. Tegen de tijd dat jij kunt verlengen zal er vast ook een leuke deal lopen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer