hoe kan ik in usa tijdelijk een prepaid kaart van 60 dollar (onbeperkt internet) activeren in mijn telefoon waarop een NL simpel-abonnement zit?we verbliven er 3 weken. graag stapsgewijs uitleggen, want ik ben a-technisch
Kan ik mijn telefoon dan ook als hotspot gebruiken voor de rest van gezin als ik toch onbeperkt internet prepaid heb?
Beste antwoord door Noor
Hoi @Lvw,
Welkom op onze community en wat gaaf om te lezen dat je op reis gaat naar Amerika.
Je kan een Amerikaanse prepaid kaart natuurlijk in Amerika kopen in een lokale toestel winkel. Jammer genoeg durf ik je niet te zeggen hoe je deze simkaart dient te activeren, dit kan je dan ook beste navragen in de winkel waar je de simkaart gaan kopen.
Het is mogelijk om jouw Simpel abonnement te gebruiken als hotspot echter houd er wel rekening mee dat er in Amerika andere tarieven gehanteerd wordt voor de diensten van Simpel. Jouw bundel is daar namelijk niet geldig zoals je dat gewend bent als in Nederland. Alle tarieven vind je terug op onze tarievenlijst.
Alvast heel veel plezier in Amerika en een fijne reis gewenst!
Welkom op onze community en wat gaaf om te lezen dat je op reis gaat naar Amerika.
Je kan een Amerikaanse prepaid kaart natuurlijk in Amerika kopen in een lokale toestel winkel. Jammer genoeg durf ik je niet te zeggen hoe je deze simkaart dient te activeren, dit kan je dan ook beste navragen in de winkel waar je de simkaart gaan kopen.
Het is mogelijk om jouw Simpel abonnement te gebruiken als hotspot echter houd er wel rekening mee dat er in Amerika andere tarieven gehanteerd wordt voor de diensten van Simpel. Jouw bundel is daar namelijk niet geldig zoals je dat gewend bent als in Nederland. Alle tarieven vind je terug op onze tarievenlijst.
Alvast heel veel plezier in Amerika en een fijne reis gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.