Beantwoord

Verlengen abonnement

  • 15 February 2022
  • 4 reacties
  • 370 Bekeken

Ik kan mijn contract nu verlengen krijg ik dan 10 gig of hou ík dan 5 gig 

icon

Beste antwoord door Luuk Ophorst 22 February 2022, 11:31

Bekijk origineel

4 reacties

Hi @Jos van Haalen

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Wat leuk dat je het abonnement bij Simpel mag verlengen. Bij een verlenging kan je gebruik maken van de actietarieven die op dit moment gelden. Als je het contract nu verlengt dan ontvang je dus 10 GB internet. :) 
Je kan de verlenging overigens zelf doorvoeren via Mijn Simpel, onder het kopje abonnement. Via deze weg heb je ook inzicht op de verlengacties. 

Veel plezier gewenst met je nieuwe bundel! 

Groet, 

Lisa

Ik denk dat de topicstarter vraagt of hij dan per direct die 10 gb krijgt of vanaf de datum wanneer zijn oorspronkelijke abonnement afloopt.

Ik heb ook al een verlengingsaanbod gekregen maar mijn abonnement loopt pas over een half jaar af. Krijg ik dan nu al die 10 gb of pas over een half jaar terwijl er dan misschien nog wel betere aanbiedingen zijn.

Wat is het nut om anders al een half jaar van te verlengen? 

Ik heb ondertussen antwoord gekregen van de klantenservice. 

Mijn abk (5gb)loopt in augustus af maar als ik nu al voor 2 jaar verleng dan gaat het nieuwe abk met dubbele data in vanaf de eerstvolgende bundelperiode. In mijn geval krijg ik op 3 maart weer een nieuwe bundel en dan gaan ook meteen dus die 10 gb in. Plus dan ook de eerste maand gratis.

Ik hoef dus niet te wachten tot augustus voor ik die 10 gb zou krijgen.

Mooi geregeld. Meteen verlengd dus 😁

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Luuk Ophorst,

 

Fijn dat jouw vraag beantwoord is via mijn collega's! 

 

Leuk dat je opnieuw bij ons blijft. Ik wens je alvast veel plezier met jouw nieuwe bundel! :D

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reageer