Beantwoord

Verlengen of bundel wijzigen?

  • 18 August 2022
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

Badge

Ik heb de kleinste bundel die Simpel heeft, 250 MB en 100 belminuten. Altijd toereikend.

Gaat in op elke 25e van de maand.

Over 2 weken gaan we op vakantie en dan wil ik mijn bundel wijzigen in 10 of 12 GB.

Maar…. ik mag ook verlengen en dan is de eerste maand gratis, maar na die (eerste, dure) maand zet ik mijn abo weer terug naar 250MB. Mag dit???

icon

Beste antwoord door Janine 22 August 2022, 17:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt maandelijks je bundel omhoog of omlaag maar dan ben je wel duurder uit omdat de actieprijs dan vervalt. Kijk in mijn Simpel wat je dan maandelijks betaalt. Reken even uit wat het voordeligst is, eenmalig je bundel nu wijzigen en dan verlengen of andersom

Reputatie 6

Verlengen en daarna bundel wijziging mag ja,  maar ik zou je dat niet aanraden.  Bij verlengen leg je jezelf voor langere tijd vast omdat je een nieuw abonnement aangaat feitelijk. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @MarjaB1953 ,

Leuk dat je een kijkje neemt op onze Community!

Goed dat je alle opties even goed op een rijtje wil zetten. Zoals Supersterren @Karin303 en @Snowboard al aangeven is het altijd gunstiger om te verlengen omdat je hierbij een actie bundel kan gebruiken. Nu noem je jouw bundel en ga ik ervan uit dat jij nog ons oude bundel hebt die wij momenteel niet meer bieden voor diezelfde prijs of inhoud. Dat is dus wel even belangrijk om over na te denken, want je kan dan namelijk niet meer terug naar jouw huidige bundel. Je hebt daarna enkel keuze uit de opties die op Mijn Simpel staan onder het kopje Abonnement → Bundels wijzigen.

Je kan het beste je opties even goed bekijken op Mijn Simpel en voor meer gericht advies raad ik je aan contact met ons op te nemen zodat we samen de opties even kunnen doornemen.

Fijne middag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge

Bedankt voor de reactie!

Of ik nu verleng of wijzig mijn maandtarief gaat altijd omhoog. 

Omdat we binnenkort al weg gaan maar even een prepaid kaart van kpn aangeschaft, zodat ik e.e.a. nog eens op mijn gemak kan bekijken.

 

Groetjes,

Marja

Reputatie 6

@MarjaB1953

Zie je geen einddatum abonnement in mijn simpel (app)?

Als je niks doet houdt je wat je hebt. Je hebt dan geen vaste looptijd qua abonnement.

Wijzig je gaat alleen de bundel(prijs) veranderen. Ook geen vaste looptijd.

Bij verlengen is sprake van een nieuw abonnement en een vaste looptijd.  Bij een wijziging vervalt het actietarief. 

Reageer