Vanwege geen hulp via de klantenservice en een verbruik van 17 november 2025 wat niet kan kloppen post ik dit bericht. Ik vertrouw erop dat dit rechtgezet gaat worden.
17-11-2025 06:00:00 17-11-2025 11:59:59 in Nederland 7298.41MB € 0,000
17-11-2025 12:00:00 17-11-2025 17:59:59 in Nederland 11319.63MB € 9,997
Dit was mijn verbruik terwijl ik gewoon aan het werk was. Geen bijzondere activiteiten online, alleen de radio in gebruik. Dit doe ik dagelijks en kost dagelijk ongeveer 800 mb. Meerdere keren contact gezocht met de klantenservice, maar vanwege privacy konden ze mij niet vertellen waar mijn verbruik vandaan kwam. Nu lees ik een zelfde ervaring op dezelfde dag.
Op 17 november 2025 was er ook een storing bij Simpel. Ik betwist mijn verbruik en wens een bewijs dat ik daadwerkelijk bijna 20.000 MB heb gebruikt op deze dag. Ook wil ik compensatie voor het moeten afnemen van extra MB’s tegen hoge kosten.
Ik ben nog 9 dagen verwijderd van een nieuwe verbruiksperiode dus ik hoop dat dit snel rechtgezet kan worden.