Ik heb op mijn iPhoe de mobiele data uitgezet.
desondanks heb ik volgens mijn rekeningoverzicht nog steeds dataverbruik. Ook op tijden dat ik slaap en mijn telefoon niet gebruik.
Ik heb op mijn iPhoe de mobiele data uitgezet.
desondanks heb ik volgens mijn rekeningoverzicht nog steeds dataverbruik. Ook op tijden dat ik slaap en mijn telefoon niet gebruik.
Beste antwoord door Phil
Hi
Goed dat je dit aankaart. Wanneer de mobiele dataverbinding uitgeschakeld is, kan er namelijk geen internetverbruik plaatsvinden via het mobiele netwerk. Weet je zeker dat alle instellingen correct stonden om een mobiele dataverbinding te voorkomen? Indien dat het geval is kan je het beste even contact met ons opnemen, dan kijken we specifiek mee naar jouw verbruik en abonnement.
Qua tijden is het overigens handig om te weten dat de tijden op de verbruiksspecificatie van je lopende bundelperiode starttijden zijn. Dat betekent dat je enkel de tijd ziet waarop de datasessie is aangemaakt, zo’n sessie kan echter urenlang actief zijn waarbij al het verbruik binnen die uren onder de starttijd genoteerd wordt. Kort gezegd is dat dus niet het exacte moment van verbruik maar het moment waarop het verbruik begonnen is. Op de definitieve factuurspecificatie, die tezamen met je factuur verschijnt, zie je de start- en eindtijden van een datasessie genoteerd staan.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.