Wel wifi geen mobiele data

  • 19 July 2023
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ik heb via wifi internet, maar buiten de deur niet meer. Dit terwijl ik nog heel veel gb te goed heb. Mobiele data staat gewoon aan. Heb de telefoon zelfs al gereset naar fabrieks instellingen, een week of twee had ik weer internet buiten de deur, maar nu ineens weer niet, alleen wifi. Ik kan wel gebeld worden. Ligt dit aan de simkaart?

JasperDL 9 maanden geleden

Beste @Regina Hobé, wat vervelend dat jouw mobiele internet niet werkt!

De kans dat het aan de simkaart ligt is aanwezig, maar heel erg klein. Ik wil je eerst aanraden om hier te klikken, je toestel op te zoeken en vervolgens te kiezen voor ‘internet handmatig instellen'. 

Als je de stappen doorloopt, dan weet je zeker dat de instellingen van jouw toestel goed staan.

Mocht je dan nog steeds problemen ondervinden met internet, dan helpen we je graag via 088 100 5757.

Succes en een fijne dag gewenst!

Jasper

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4

Beste @Regina Hobé, wat vervelend dat jouw mobiele internet niet werkt!

De kans dat het aan de simkaart ligt is aanwezig, maar heel erg klein. Ik wil je eerst aanraden om hier te klikken, je toestel op te zoeken en vervolgens te kiezen voor ‘internet handmatig instellen'. 

Als je de stappen doorloopt, dan weet je zeker dat de instellingen van jouw toestel goed staan.

Mocht je dan nog steeds problemen ondervinden met internet, dan helpen we je graag via 088 100 5757.

Succes en een fijne dag gewenst!

Jasper

Simpel

Reageer