Beantwoord

Whatsapp op Simpel mobiele netwerk.

  • 20 December 2021
  • 3 reacties
  • 361 Bekeken

Via whatsapp heb ik geen verbinding  als ik met het mobiele internet van Simpel bel.

Met mijn Ziggo provider ( via WIFI thuis) lukt dit wel

Wel heb ik buiten ( en ook zonder de WIFI thuis ) wel internet verbinding via Simpel mobiele netwerk., maar geen whatsapp verbinding.

Whatsapp gaat toch via de internet provider?

Desgevraagd aan de telefonische helpdesk wordt gezegd dat dit aan de whatsapp verbinding ligt omdat ik dan wel internetverbinding heb en zij bleven dit maar herhalen zonder mij een advies of oplossing te geven.  Met zo'n  antwoord kom ik geen steek verder.

 

icon

Beste antwoord door Charlie 21 December 2021, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Geko,

 

Welkom op onze community!

 

Vervelend dat je problemen ervaart met WhatsApp. De verbinding buiten een WiFi-omgeving verloopt inderdaad via ons. Ik vraag me dan ook af of je helemaal geen internet kunt gebruiken of dat dit enkel het geval is met WhatsApp.

 

Mocht je helemaal geen internet kunnen gebruiken, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Op deze manier kunnen wij je gegevens erbij pakken en nagaan waarom je geen internet kunt gebruiken.

 

Mocht het zo zijn dat je enkel geen gebruik kunt maken van WhatsApp, dan kan het wellicht zo zijn dat je de app geen toegang hebt gegeven voor gebruik van de mobiele gegevens. Je kunt dit aanpassen via de instellingen van je toestel! 

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Beste Charlie

Bedankt voor je reactie.

Ik heb zelf maar whatsapp opnieuw geïnstalleerd en een update van de gsm software gedaan.

Nu is alles weer goed met whatsapp
m vr groet

Geko

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Geko,

 

Wat fijn dat dit je problemen heeft opgelost! 

 

Ik wens je alvast een prettige jaarwisseling.

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reageer