Skip to main content
Heb tijdje geleden mijn bundel verlengt en ben toen naar buitenland gegaan.

Geen enkel netwerk ook al registreer ik handmatig is beschikbaar .

Heb geen berijk meer
Hi Bert,



Welkom op de community!



Vervelend dat je geen netwerk hebt gehad in het buitenland. Heb je wel een SMS ontvangen met' Welkom in... etc?

Om je abonnement te kunnen gebruiken in het buitenland dien je de optie ''gebruik in het buitenland ''op AAN te zetten op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.

Verder is het belangrijk om je APN instellingen ( voor data ) na te gaan en te controleren in je toestel. Dit kun je eenvoudig doen via onze toestelhulp die je hier vind.

Mocht je nog steeds geen netwerk hebben neem dan contact op via onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.



Groetjes Tess

Hi beantwoorders!

 

Even een update vanuit Simpel. Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer