Beantwoord

GSM verloren

  • 30 August 2019
  • 6 reacties
  • 776 Bekeken

Wij hebben een GSM gevonden met een simpel simkaart. Hoe kunnen we de eigenaar contacteren om te zeggen dat wij hebben zijn gsm gevonden?
icon

Beste antwoord door Snowboard 30 August 2019, 09:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hi @toerisme Aubel
Wat ontzettend leuk dat jullie zo eerlijk zijn!

Om wat voor toestel gaat het precies?
Smartphone of een basis gsm?

Via bijvoorbeeld Find my device en Find my Iphone kan de rechtmatige eigenaar zijn/haar telefoon terugvinden.

Bellen kan, als dat mogelijk is.

Of Simpel weet nog een andere manier. 🙂
(Simkaartnummer hier niet posten)
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @toerisme Aubel
Zoals @Snowboard al zegt, Top dat je zo eerlijk bent!

Om dit toestel bij de rechtmatige eigenaar te krijgen, adviseer ik je om contact op te nemen met de Klantenservice, wij kunnen nav de simkaartnummer de klant contacteren.
(Je kunt mij die ook in een privebericht toesturen)

In verband met de privacy wetgeving kunnen wij jou de gegevens van de klant niet geven, maar de eigenaar wel die van jou, mits jij dit goed vind, zodat je in contact kunt komen met hem of haar.
Je kunt het toestel ook naar ons toesturen, dan zorgen wij ervoor dat de klant zijn toestel ontvangt.

Groet,
Ilan
ik ben gister mijn galaxy A7 2018 kwijt geraakt wat voor is t en waar.¿
Reputatie 3
Badge +7
Wat vervelend dat je jouw telefoon bent kwijtgeraakt @Mellvviinjeffrey !

Ik adviseer in ieder geval zo snel mogelijk de simkaart te blokkeren via Mijn Simpel. Is de gevonden telefoon die van jou, dan hoor je dit direct van ons zodra de vonder contact met ons opneemt.
Wat vervelend dat je jouw telefoon bent kwijtgeraakt @Mellvviinjeffrey !

Ik adviseer in ieder geval zo snel mogelijk de simkaart te blokkeren via Mijn Simpel. Is de gevonden telefoon die van jou, dan hoor je dit direct van ons zodra de vonder contact met ons opneemt.

Ja was zeker kut dankje voor de reactie gr melvin
Reputatie 6
Hi @Mellvviinjeffrey
Samsung heeft daarvoor deze zoek mijn mobiel pagina. Ik zou je aanraden deze hulpverlening voortaan te gebruiken.

Reageer