Skip to main content
Antwoord

Ik heb een Klacht over bereik sinds simkaart in een nieuw toestel Nokia 1 Plus

  • August 9, 2019
  • 1 reactie
  • 386 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Sinds verlenging van abonnement en het upgraden van mijn toestel (Nokia 5.1) naar Android Pie 9 is hij gestopt met 4G én 3G én bellen kan ik ook niet. Bereik gecheckt op mijn locatie via pc. Was oké, toestel ter reparatie naar Nokia gestuurd. Simkaart in tablet. Zelfde verhaal, zij het heel af en toe 3G. Nieuw toestel gekocht (Nokia 1 Plus). Zelfde verhaal, geen bereik. Ik weet het niet meer. Help!

Beste antwoord door Joachiem

Hoi Aad,

Welkom op onze community en wat vervelend dat je een slecht bereik ervaart!

Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij kunnen samen met jou een stappenplan doorlopen om na te gaan hoe je bereik verbeterd kan worden.
Ik lees dat je de simkaart al in een ander toestel hebt getest. Het is belangrijk dat je andere toestel simlockvrij is. De simkaart dient getest te worden in een simlockvrij toestel. Laat je de uitkomst tijdens je gesprek met onze klantenservice weten?

Groetjes Joachiem

1 reactie

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • August 12, 2019
Hoi Aad,

Welkom op onze community en wat vervelend dat je een slecht bereik ervaart!

Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij kunnen samen met jou een stappenplan doorlopen om na te gaan hoe je bereik verbeterd kan worden.
Ik lees dat je de simkaart al in een ander toestel hebt getest. Het is belangrijk dat je andere toestel simlockvrij is. De simkaart dient getest te worden in een simlockvrij toestel. Laat je de uitkomst tijdens je gesprek met onze klantenservice weten?

Groetjes Joachiem