Beantwoord

Ik krijg nummerherkenning niet meer aan

  • 28 maart 2019
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

Ik heb mijn nummer een keer op anoniem gezet op een ander toestel nu heb ik een nieuw toestel en krijg ik mijn nummerherkenning niet meer aan ben er ook al mee naar de winkel geweest en die konder verder ook niets doen
icon

Beste antwoord door Astrid 2 april 2019, 13:44

Hi Danique,

Ik ben even op onderzoek geweest en heb een oplossing voor je gevonden!
Wil je met je toestel bellen naar #31#? Hiermee zet je het anoniem bellen uit. Om dit zeker te weten kan je daarna *#31# bellen. In je scherm wordt aangegeven of de beperking telefoonlijn-ID ingeschakeld is of uitgeschakeld.
Je toestel hoort aan te geven dat het uitgeschakeld is.
Laat je weten of het is gelukt? :)

Groet, Astrid
Bekijk origineel

3 reacties

Dit ken je wijzigen op je persoonlijke account, in de app of mijn.simpel!

Hoi he!
Reputatie 2
Badge +8
Hi Danique,

Het kan zijn dat je op het netwerk nog als anoniem staat ingesteld. Via de Mijn Simpel pagina werkt het dan jammer genoeg niet om het aan te zetten.
Ik ga intern overleggen of wij je daarbij kunnen helpen en kom er zo snel mogelijk bij je op terug! Ik heb je een privé bericht gestuurd voor je persoonlijke gegevens :)

Groet, Astrid
Reputatie 2
Badge +8
Hi Danique,

Ik ben even op onderzoek geweest en heb een oplossing voor je gevonden!
Wil je met je toestel bellen naar #31#? Hiermee zet je het anoniem bellen uit. Om dit zeker te weten kan je daarna *#31# bellen. In je scherm wordt aangegeven of de beperking telefoonlijn-ID ingeschakeld is of uitgeschakeld.
Je toestel hoort aan te geven dat het uitgeschakeld is.
Laat je weten of het is gelukt? :)

Groet, Astrid

Reageer