Beantwoord

Ik krijg nummerherkenning niet meer aan

  • 28 March 2019
  • 11 reacties
  • 6701 Bekeken

Ik heb mijn nummer een keer op anoniem gezet op een ander toestel nu heb ik een nieuw toestel en krijg ik mijn nummerherkenning niet meer aan ben er ook al mee naar de winkel geweest en die konder verder ook niets doen
icon

Beste antwoord door Phil 19 February 2020, 10:54

Bekijk origineel

11 reacties

Dit ken je wijzigen op je persoonlijke account, in de app of mijn.simpel!

Hoi he!
Reputatie 2
Badge +8
Hi Danique,

Het kan zijn dat je op het netwerk nog als anoniem staat ingesteld. Via de Mijn Simpel pagina werkt het dan jammer genoeg niet om het aan te zetten.
Ik ga intern overleggen of wij je daarbij kunnen helpen en kom er zo snel mogelijk bij je op terug! Ik heb je een privé bericht gestuurd voor je persoonlijke gegevens :)

Groet, Astrid
Reputatie 2
Badge +8
Hi Danique,

Ik ben even op onderzoek geweest en heb een oplossing voor je gevonden!
Wil je met je toestel bellen naar #31#? Hiermee zet je het anoniem bellen uit. Om dit zeker te weten kan je daarna *#31# bellen. In je scherm wordt aangegeven of de beperking telefoonlijn-ID ingeschakeld is of uitgeschakeld.
Je toestel hoort aan te geven dat het uitgeschakeld is.
Laat je weten of het is gelukt? :)

Groet, Astrid

ik heb precies hetzelfde euvel. heb  hekje 31 hekje gebeld en hij geeft beperking telefoonlijn ID en kan dit niet veranderen.

 

groet Peter

Reputatie 2
Badge +8

@Daniquevanpelt @Tatziana @peter62 Werkt #31# niet? Probeer anoniem bellen dan uit/aan te zetten via de toestelinstellingen. Voor verdere instructies verwijs ik je door naar de gebruikershandleiding van je toestel. Laat het vooral even weten als het gelukt is. Ik en vermoedelijk andere lezers zijn hier ongetwijfeld benieuwd naar.

Groetjes Joachiem

dat is het hem nu juist via de toestelinstelling krijg je hem niet aan, hij blijft op uit staan.

 

groet Peter

Reputatie 2
Badge +8

@peter62  wat balen, lukt het wel als je je simkaart in een ander toestel stopt? Als de knop niet aan gaat lijkt het me eerder een toestelgerelateerd issue. Je kunt ook nog proberen je toestel te updaten naar de laatste versie.

Mochten deze opties niet werken dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice via simpel.nl/contact

Groetjes Joachiem

Hi Danique,

Ik ben even op onderzoek geweest en heb een oplossing voor je gevonden!
Wil je met je toestel bellen naar #31#? Hiermee zet je het anoniem bellen uit. Om dit zeker te weten kan je daarna *#31# bellen. In je scherm wordt aangegeven of de beperking telefoonlijn-ID ingeschakeld is of uitgeschakeld.
Je toestel hoort aan te geven dat het uitgeschakeld is.
Laat je weten of het is gelukt? :)

Groet, Astrid

Hoi astrid.

ik heb dit geprobeerd maar mijn toestel zegt dat het ingeschakeld is. Wat doe ik dan? 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Elinebonne!

Een kleine correctie ten opzichte van het eerder gegeven antwoord: met het bellen naar de code #31# gevolgd door het telefoonnummer dat je wilt bellen zorg je ervoor dat je éénmalig anoniem belt. Door te bellen naar *#31# schakel je anoniem bellen op het netwerk uit. Via je toestel heb je ook de mogelijkheid om anoniem bellen in of uit te schakelen. Hier lees je hoe je dat op een Android telefoon doet en op deze pagina staan de instructies voor een iPhone.

Groetjes,

Phil

Hulp gevraagd.

Ik heb bovenstaande allemaal geprobeerd maar mijn nummer blijft annoniem als ik bel.

Ik kreeg het annoniem bellen niet aangepast in mijn oude telefoon.

Ik heb een nieuwe sim aangevraagd en in een nieuwe telefoon gestopt.

Deze staat ingesteld op "uw beller-id weergeven: altijd”.

*#31# geprobeerd.

Maar helaas blijft mijn nummer annoniem. 

 

Ik heb een android telefoon en gebruik die dual sim. Beide sim's staan ingesteld op "uw beller-id weergeven: altijd”. De ene sim belt niet annoniem, de andere helaas wel.

 

Wie kan mij helpen?

Groet,

Michiel

Reputatie 4
Badge +8

Hulp gevraagd.

Ik heb bovenstaande allemaal geprobeerd maar mijn nummer blijft annoniem als ik bel.

Ik kreeg het annoniem bellen niet aangepast in mijn oude telefoon.

Ik heb een nieuwe sim aangevraagd en in een nieuwe telefoon gestopt.

Deze staat ingesteld op "uw beller-id weergeven: altijd”.

*#31# geprobeerd.

Maar helaas blijft mijn nummer annoniem. 

 

Ik heb een android telefoon en gebruik die dual sim. Beide sim's staan ingesteld op "uw beller-id weergeven: altijd”. De ene sim belt niet annoniem, de andere helaas wel.

 

Wie kan mij helpen?

Groet,

Michiel

Goed om te zien dat je de bovenstaande zaken al hebt getest, alleen jammer dat het nog geen oplossing heeft gebracht. Ik raad je aan om contact met ons op te nemen, dan kijken we specifieke mee bij je abonnement en kunnen we, indien nodig, een vervolgactie uitzetten.

Reageer