Beantwoord

Instellingen 4g modem

  • 7 August 2023
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Hi allemaal!

 

Voor een systeem wat naar buiten toe moet communiceren (alarm) heb ik een 4g modem aangeschaft. Deze zal via bepaalde ip-poorten naar buiten toe moeten communiceren, zoals tcp 10003. 

Dit lukt helaas niet, en ik heb het vermoeden dat het ligt aan het feit dat er geen eigen ip-adres toegewezen wordt maar een gedeelde zogeheten cgnat.

Nu zag ik op verschillende fora dat geforceerd kan worden om een deticated ip-adres te krijgen. Dit zou kunnen door de apn instellingen aan te passen. Echter kan ik de complete instellingen niet vinden.

 

Is er iemand die vaker met dit bijltje heeft gehakt, klopt het dat dit het probleem zou kunnen zijn en heeft iemand deze instellingen voor me? Alvast super bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Damien 17 August 2023, 15:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Fury 

 

Welkom op onze community!

 

Begrijpelijk dat je dit even navraagt, het is erg vervelend als deze apparaten niet zo goed werken zoals je had verwacht. Echter zijn onze simkaarten uitsluitend bedoeld voor gebruik in telefoons. We kunnen dus niet garanderen dat het werkt/ blijft werken in een modem, alarmsysteem of tracker. Mocht je verdere vragen hierover hebben, kan je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer