Beantwoord

iphone x kan niet bellen of gebeld worden

  • 4 January 2023
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Mijn dochter heeft een IPhone X. Zij kan niet bellen of gebeld worden zowel met mijn simkaart van Simpel als die van mij. Met een simkaart van t-mobile werkt hij wel. Heb contact gehad met de klantenservice en daar zeggen ze, hij werkt wel met een andere telefoon dus het probleem ligt niet bij ons. Er wordt ook niks geopperd wat het nog meer kan zijn. Mijn vraag is dus aan jullie wat het nog meer zou kunnen zijn??? 

icon

Beste antwoord door Janine 5 January 2023, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @IlonaDirkx ,

Goed dat je een kijkje neemt op onze Community!

Super vervelend dat je niet helemaal bent geholpen met dit probleem. Uit je bericht maak ik op dat onze simkaart wel werkt in een ander toestel, maar een andere simkaart ook werkt in haar toestel? Dus combinatie IPhone X + Simpel simkaart geeft de problemen? Dit kan verschillende redenen hebben. Het is alsnog aan te raden om het toestel goed na te kijken. Denk hierbij aan software-updates welke uitgevoerd dienen te worden of het nagaan of het toestel Simlock heeft. Als het toestel relatief nieuw is, kan je eventueel ook contact zoeken met de leverancier. Mogelijk gaat het om een hardware probleem. 

Mocht dit alles op niets uitlopen en de simkaart het toch niet goed doen in een ander toestel, kan je altijd contact met ons opnemen. Dan gaan we gewoon nogmaals na wat het probleem zou kunnen zijn.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer