Beantwoord

Niet functionerende Iphone

  • 15 January 2019
  • 2 reacties
  • 1055 Bekeken

Goedendag

Mijn dochter heeft bij jullie een abonnement met een refurbished iPhone. Al een aantal weken werkt de home knop niet meer en afgelopen week ging het scherm stuk. Ik heb bij een winkel in Zutphen gevraagd of ze dit konden repareren. Echter bij het openen bleek er binnenin het toestel veel mis te zijn. Diverse delen lagen er los in, mede doordat er 7!!! schroefjes misten.
Een nieuw scherm lukte wel, maar de homeknop is niet meer te repareren. Wij hebben best veel geld voor dit toestel betaald, hoe moeten wij hier verder mee???

Graag een passende oplossing hier voor.


Vriendelijke groet:
R.Rispens
icon

Beste antwoord door Snowboard 15 January 2019, 09:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hi @R.Rispens

Volgensm mijis het niet de bedoeling om je privégegevens te delen.

Hier staat de uitleg hoe je de tekst kunt aanpassen. Je hebt tot binnen een uur na plaatsing.

Wat het toestel betreft. Dit wordt vermeld op klantenservice, zoekopdracht garantie.

Leapp biedt op elk refurbished toestel 12 maanden carry-in garantie. Kijk op de website van leapp voor alle vragen over garantie.

Ik ben geen voorstander van refurbished.
Reputatie 2
Badge +8
Hi @R.Rispens,

Ik heb je bericht een beetje aangepast door je persoonlijke gegevens te verwijderen. Dit heb ik gedaan omdat dit alleen bij jou als klant bekend is en dus niet voor iedereen inzichtelijk mag zijn op deze community.
Bedankt voor je antwoord @Snowboard!

Groet, Astrid

Reageer