Skip to main content

Hallo,


In 2017 heb ik een refurbished iPhone 5s cadeau gekregen. Dit gebeurde via Simpel, apparaat en abonnement. Na een tijdje merkte ik dat het scherm van het apparaat uit de case werd geduwd: de batterij was kapot en zwelde op. Ik heb een nieuwe batterij erin te laten zetten maar het probleem bleef zich herhalen. Laatst heb ik de iPhone naar een andere winkel gebracht. Deze kon het apparaat beter bekijken en zagen dat er wat schroeven mistten. Daar kreeg ik te horen dat hoevaak je ook de batterij vernieuwd, het zal blijven opzwellen, omdat het refurbished is.
Kan ik mijn telefoon op een andere manier herstelt worden, zodat dit probleem niet weer gebeurt? Of moet ik gewoon een nieuwe telefoon kopen?

 

Groet,

Rutger Oudenampsen.

 

Hai @RutOu

Wat vervelend zeg! Je toestel heb je inderdaad aangeschaft in combinatie met een abonnement. Het abonnement bestel je bij Simpel en de refurished iPhone bij Leapp. Daarom kan je hierover het beste even contact opnemen met Leapp zodat zij je verder kunnen helpen.

Succes! 

Groetjes, Alexandra


Reageer