Ik heb sinds 2 dagen problemen dat ik de serveridentiteit moet controleren van mijn imap
nooit geen problemen maar nu wel op mijn iphone
hebben meer mensen dit en weet iemand de oplossing
Ik heb sinds 2 dagen problemen dat ik de serveridentiteit moet controleren van mijn imap
nooit geen problemen maar nu wel op mijn iphone
hebben meer mensen dit en weet iemand de oplossing
Is het wachtwoord van jouw mail veranderd?
Kun je op een andere manier inloggen op jouw mailbox?
Werkt het wel op WiFi?
Beste
Ten eerste van harte welkom op onze Community!
Wat vervelend dat je deze melding telkens te zien krijgt.
Imap is voor de e-mail, het lijkt er op dat je problemen hebt met je e-mail provider.
Omdat dit bericht door je e-mail provider wordt toegestuurd, raad ik je aan om hulp te vragen bij je e-mail provider zelf.
Groet,
Lisa
Beste mensen
Bedankt voor de hulp allemaal
Ik ben er achter dat mijn telefoon andere gegevens bij mijn hotmail zette dan nodig was.
Er was een andere imap server nodig.
Dit heb ik nu ingevuld en hij doet het weer
Hieronder de gegevens voor als meer mensen deze melding krijgen bij hun iphone
IMAP-servernaam Outlook.office365.com
IMAP-poort 993
IMAP-versleutelingsmethodeTLS
POP-servernaam Outlook.office365.com
POP-poort 995
POP-versleutelingsmethode TLS
SMTP-servernaam SMTP.office365.com
SMTP-poort 587
SMTP-versleutelingsmethode STARTTLS
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.