Beantwoord

uitvallen samsung A8

  • 16 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Vandaag is mijn samsung a8 tijdens het telefoneren (handsfree, tijdens het autorijden) uitgevallen.
Bij aankomst bleek het toestel ook uitgeschakeld.

Het toestel reageert nergens op. Aanzetten lukt niet, en ook aansluiten op de laadkabel geeft geen enkele respons.
Graag jullie hulp en advies, voor het oplossen van dit probleem.

icon

Beste antwoord door Snowboard 16 oktober 2019, 08:27

Hi @MPaques 

 

Het is, als het zo lees, een kwestie van de telefoon naar waar deze gekocht is en deze op laten sturen voor reparatie. Denk er altijd aan dat je na aanschaf een 2-jarige garantie hebt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hi @MPaques 

 

Het is, als het zo lees, een kwestie van de telefoon naar waar deze gekocht is en deze op laten sturen voor reparatie. Denk er altijd aan dat je na aanschaf een 2-jarige garantie hebt. 

Dank voor je reactie.

Is dit een bekend probleem van de samsung a8?
Zoja, wat is dan meestal de oorzaak?
Groet, Marcel

Reputatie 4
Badge +9

Wanneer ik zo kijk op internet en de Samsung community dan zie ik niet veel meldingen hiervan. 

 

Het kan een software probleem zijn, maar als bij de reparatie de software wordt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd dan wordt de telefoon daarna weer getest voordat hij teruggestuurd wordt.

 

Graag gedaan. 

Reageer