Omdat Simpel zelf de toestellen niet levert hebben we voornamelijk handleidingen van de meest gebruikte toestellen zodat we de meeste klanten toch kunnen ondersteunen met hun toestel.
Mocht er echt een dieper probleem met het toestel zijn of als jouwtype telefoon er niet tussen staat is het altijd raadzaam om hiervoor contact op te nemen met de leverancier van het toestel.
Mijntoestel staat niet in toestelhulp en wil een gb bundel. toestel is Xiaomi Redmi Note 10
Hi
Vervelend dat jouw toestel hier niet tussen staat!
Jouw probleem is mij een beetje onduidelijk. Wil je weten hoe je het internet inschakelt of wil je een MB-aanvuller aanschaffen? Dit laatste kun je op deze manier doen.
In geval van het inschakelen van het internet kan dit op de volgende manier: Instellingen > Netwerk en internet > Internet > Tandwieltje > Vink ‘mobiele data’ aan.
Groet, Charlie
Simpel
Mijntoestel staat niet in toestelhulp en wil een gb bundel. toestel is Xiaomi Redmi Note 10
Ik heb voor je meegekeken op toestelhulp. Bij merken staat in het oranje Mi, dat moet/mag je aanklikken.
Ga naar internet handmatig instellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.