F.A.Q.
Wat moet ik doen als mijn toestel niet op jullie toestelhulp pagina staat?
Wij proberen voor zoveel mogelijk telefoons een up-to-date handleiding op onze toestelhulppagina weer te geven.
Omdat Simpel zelf de toestellen niet levert hebben we voornamelijk handleidingen van de meest gebruikte toestellen zodat we de meeste klanten toch kunnen ondersteunen met hun toestel.
Mocht er echt een dieper probleem met het toestel zijn of als jouwtype telefoon er niet tussen staat is het altijd raadzaam om hiervoor contact op te nemen met de leverancier van het toestel.
Omdat Simpel zelf de toestellen niet levert hebben we voornamelijk handleidingen van de meest gebruikte toestellen zodat we de meeste klanten toch kunnen ondersteunen met hun toestel.
Mocht er echt een dieper probleem met het toestel zijn of als jouwtype telefoon er niet tussen staat is het altijd raadzaam om hiervoor contact op te nemen met de leverancier van het toestel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.