Skip to main content

Hoi,

 

Ik ontving een mail van Simpel.

Vanwege de wijziging van je abonnement per 27 juni 2025​ zijn je abonnementskosten nu € ​0,00​. Omdat je Plafond minimaal gelijk moet zijn aan je abonnementskosten is je Plafond automatisch aangepast naar hetzelfde bedrag van € 0,00 per maand.

 

De mail lijkt geen spam, klantnummer staat erbij. Als ik inlog op de mijnomgeving, zie ik geen aanpassingen (noch in abonnement, noch in plafond).

Kan iemand me vertellen of ik actie moet ondernemen?  Thx.  

 

 

 

Hoi ​@JosN

Als je zelf geen aanpassingen ziet, begrijp ik dat je met alle zekerheid wilt weten of alles wel goed gaat of als er iets gedaan moet worden. Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Ik wil die liever toch via jouw account voor je controleren, zodat ik je een directer antwoord kan geven. Kun je ons een privébericht sturen? Vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt! 
 
Groet,
Bryan


Reageer