Skip to main content
Antwoord

plafond aangepast naar €0?

• June 30, 2025
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

JosN

Hoi,

Ik ontving een mail van Simpel.

Vanwege de wijziging van je abonnement per 27 juni 2025​ zijn je abonnementskosten nu € ​0,00​. Omdat je Plafond minimaal gelijk moet zijn aan je abonnementskosten is je Plafond automatisch aangepast naar hetzelfde bedrag van € 0,00 per maand.

De mail lijkt geen spam, klantnummer staat erbij. Als ik inlog op de mijnomgeving, zie ik geen aanpassingen (noch in abonnement, noch in plafond).

Kan iemand me vertellen of ik actie moet ondernemen?  Thx.  

Beste antwoord door Sevn

Beste ​@JosN,

Nogmaals bedankt voor je bericht en dat je dit hier deelt. Je hebt me netjes een privébericht gestuurd, zodat ik je de inhoudelijke uitleg heb kunnen geven. Voor de meelezers: soms kan er een automatische melding verstuurd worden over een wijziging die niet altijd direct zichtbaar is in de Mijn Omgeving. Dit kan bijvoorbeeld komen door een overlap in administratie of een automatische verlenging of beëindiging.

Zie je zelf geen wijziging terug of twijfel je of alles klopt? Neem dan vooral even contact met ons op. We kijken dit graag samen na en zorgen dat alles goed staat.

Groet,
Bryan

2 reacties

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 30, 2025

Hoi ​@JosN

Als je zelf geen aanpassingen ziet, begrijp ik dat je met alle zekerheid wilt weten of alles wel goed gaat of als er iets gedaan moet worden. Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Ik wil die liever toch via jouw account voor je controleren, zodat ik je een directer antwoord kan geven. Kun je ons een privébericht sturen? Vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt! 

Groet,
Bryan

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Beste ​@JosN,

Nogmaals bedankt voor je bericht en dat je dit hier deelt. Je hebt me netjes een privébericht gestuurd, zodat ik je de inhoudelijke uitleg heb kunnen geven. Voor de meelezers: soms kan er een automatische melding verstuurd worden over een wijziging die niet altijd direct zichtbaar is in de Mijn Omgeving. Dit kan bijvoorbeeld komen door een overlap in administratie of een automatische verlenging of beëindiging.

Zie je zelf geen wijziging terug of twijfel je of alles klopt? Neem dan vooral even contact met ons op. We kijken dit graag samen na en zorgen dat alles goed staat.

Groet,
Bryan