Beantwoord

1 maand extra betalen bij eerder verlengen

  • 17 February 2019
  • 1 reactie
  • 477 Bekeken

Beste Simpel, Ik mag per eind maart 2019 verlengen. (dit is 6 maanden voor einde contract van eind september 2019) Maar ik zou graag eind februari 2019 gaan verlengen. Omdat dit eigenlijk 1 maand te vroeg is, wil ik graag 1 maand dubbel betalen, (want anders missen jullie 1 maand inkomsten uit de maand die ik te vroeg ben overgestapt.) Dus de vraag is: Kan ik eind februari 2019 alvast overstappen naar een abonnement van € 10 per maand (ik ga dan dus ook omhoog, want ik betaal nu € 7,50 per maand) tegen betaling van 1 maand boete? Alvast bedankt!
De reden hiervoor is dat de Simple abonnementen die jullie nu hebben, per 28 februari "definitief" gaan stoppen en ik wil nog graag voor 2 jaar bijtekenen voor zo'n abonnement.
Mvg Hans
icon

Beste antwoord door Robert 19 February 2019, 15:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +9
Hi Hans,

Het klopt dat verlengen mogelijk is vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract.
De verlenging gaat dan de eerstvolgende bundelperiode in.
Wil je weten of er in deze situatie meer mogelijkheden zijn, kan je het beste even contact opnemen met de Simpel Klantenservice.
We kunnen dan ook je abonnementsgegevens erbij pakken en met je meedenken wat de mogelijkheden zijn.

Gr, Robert

Reageer