Skip to main content

Zojuist mochten wij 2 telefoonnummers verlengen.

Bij allebei stond in 1ste instantie dezelfde aanbieding (6 maanden voor 5 euro).

Allebei gelijktijdig verlengt.

Alleen bij 1 van de 2 kwam foutmelding in beeld.

Bij opnieuw proberen is de originele aanbieding weggehaald en nu 1 maand gratis.

Waar ligt de oorzaak. Helaas klantenservice geeft aan dat dit niet kan.

Terwijl bij 1ste telefoonnummer gewoon de aanbieding als verlenging per 1-5-25 staat.

Hi ​@Twix78 en dit is natuurlijk heel verwarrend! 

Er is sinds maandag 14-04-2025 een nieuwe actie gestart: als een klant bijvoorbeeld verlengd met een tweejarig contract, dan ontvang je als klant de eerste maand gratis. 

Alleen wat blijkt: sommige klanten zagen de ‘oude’ actie nog in het Simpel account staan. Pas als de klant de cache leegt of inlogt via een incognito venster, dan pas zag de klant de nieuwe actie. 

Dit is dan ook de oorzaak, dat klant A wel de actie heeft en klant B niet en soms zelfs een foutmelding ziet: het heeft te maken met de cache. 

Mocht je graag allebei dezelfde aanbieding willen, dan kan ik aanraden om opnieuw contact op te nemen, zodat mijn collega dit voor jullie kan aanpassen in het systeem.

 

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel


Reageer