Mijn abonnement is verlopen en kan ik dus verlengen. Op de website staat nu een actie waarbij je het eerste jaar of eerste halfjaar voor 5 euro krijgt. Als ik verleng staat deze actie er echter niet bij, ik kan alleen voor de normale prijs verlengen en dan de eerste twee maanden gratis krijgen. Dat is natuurlijk minder voordelig. Ik vroeg me daarom af of deze actie op de website alleen voor nieuwe klanten is?
Aanbieding alleen voor nieuwe klanten?
Beste antwoord door Raveena
Goedenavond Sylvie,
Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van de actie die op onze website staat, waarbij je het eerste (half)jaar voor € 5 per maand betaalt. Deze actie is echter alleen geldig voor nieuwe klanten die een eerste abonnement bij ons afsluiten.
Als bestaande klant kun je verlengen via de aanbiedingen die voor jou beschikbaar zijn in je Mijn Simpel-account. Helaas vallen de nieuwe-klantenacties hier niet onder.
Wat je het beste kunt doen, is regelmatig je Mijn Simpel-account in de gaten houden. We hebben daar vaak leuke en scherpe aanbiedingen speciaal voor klanten die willen verlengen.
Mocht je op dit moment niet de deal vinden die je zoekt, dan kun je ook onze website in de gaten houden voor nieuwe acties. Daarnaast kun je eventueel gebruikmaken van het Via-Via Voordeel: als je iemand aandraagt die klant wordt via jouw persoonlijke link, ontvangen jullie allebei korting.
Onze welgemeende excuses en bedankt voor je begrip!
Ik wens je een fijne avond verder!
Groet,
Raveena
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.