Beantwoord

abonnement aanpassen, maar geen toegang tot mail

  • 24 April 2020
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

ik wil graag mijn bundel blijvend aanpassen (verhogen). Ik zie hoe dat online kan. Maar ik kan niet inloggen omdat ik geen account heb. En ik kan geen account aanmaken omdat ik niet bij mn mail kan, omdat mn Mac kapot is. Hoe pas ik nu toch mn abonnement aan? En kan ik mn mailadres nog wijzigen naar een andere waar ik nu wel toegang tot heb? 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Houscouss 28 April 2020, 15:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Kun je die mail niet lezen met jouw mobiel, of weet je daar het wachtwoord zo niet van?

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Marieke,

Welkom op onze Community!

De vraag die @netvista stelt is inderdaad de juiste vraag die gesteld moet worden in dit geval, thanks! :punch:

Wanneer je niet kan inloggen of nog een Mijn Simpel account dient aan te maken, dan kan je alleen een benodigde herstel-, of aanmaaklink opvragen met het e-mailadres wat bij het abonnement staat geregistreerd. Indien je geen toegang hebt tot het betreffende e-mailadres, dan kan je het e-mailadres alleen aanpassen door het volgende formulier in te vullen: https://www.simpel.nl/emailadres-vergeten

Mocht je hier zelf niet mee verder kunnen, kan je uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice!

Groetjes, 

Houssam

 

Reageer