Beantwoord

abonnement koppelen Mijn Simpel

  • 8 January 2021
  • 1 reactie
  • 1128 Bekeken

Goedemorgen, mijn beide dochters hebben een simpel abonnement. Een gaat vandaag in. Graag wil ik ze beide gekoppeld hebben in mijn app maar het lukt me niet via de website. Ik zou eerst een nieuw account aan moeten maken maar dan geeft hij steeds aan dat het emailadres al in gebruik is. Kan iemand me helpen hiermee? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 January 2021, 16:06

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @femmes

Van harte welkom op onze Community en bij Simpel! 

Mocht je deze melding te zien krijgen dan is er een grote kans dat er al een account is aangemaakt. 
Als je de inloggegevens bent vergeten, dan kan je dit wijzigen door op het mapje ‘inloggegevens vergeten’ te klikken. Er wordt vervolgens een link gestuurd naar het gekoppelde e-mailadres om het wachtwoord te wijzigen.

Mocht dit de problemen niet oplossen, neem dan even contact met ons op.
Aan de hand van je persoonsgegevens kunnen wij je hierbij verder helpen.

Groet, 

Lisa

Reageer