Beantwoord

abonnement verlenging met kleinere bundel

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 729 Bekeken

Mijn abo mag ik gaan verlengen van Simpel met een leuke aanbieding met 2 maanden gratis erbij.
Alleen het internet van 5 gb word ineens 4 gb wat ik eigenlijk wel nodig heb.
Je kan wel 7.00 euro extra gaan betalen voor 1000 mb.Maar daar zit ik niet op te wachten.
Zijn er nog meer mensen met deze ervaring.
Hoor het graag............
icon

Beste antwoord door Sanne 13 August 2019, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi,

Welkom op de community! Wij hebben nu de Most Wanted deals, met onder andere de actiebundel met 4 GB internet.

Het kan zijn dat je nu gebruikt maakt van een bundel met 5 GB internet. Als je tevreden bent met de huidige bundel kan je jouw abonnement laten lopen zoals deze is. Loopt het contract af, dan blijf je hetzelfde betalen als tijdens het contract.

Misschien heeft de volgende actie wel een interessante bundel voor jou erbij zitten.

Groet, Sanne

Binnen ons gezin hebben meerdere personen een abonnement met 5GB aan internet. Bij de verlengingsvoorstellen krijgen 2 personen een voorstel met 4 GB en twee maanden gratis en 2 andere personen een voorstel met 5GB en twee maanden gratis. Bellen en sms is hetzelfde gebleven. Voorstellen zijn binnen niet al te lange tijd van elkaar ontvangen. Kunt u uitleggenwaarom er verschillende verlengingsvoorstellen gestuurd worden?

Reputatie 4
Badge +4

De verlengingsvoorstellen van Simpel zijn, op zijn zachts gezegd, redelijk zinloos en verwarrend. Het feit dat dit vrijwel dagelijks gevraagd wordt op dit forum geeft eigenlijk al aan dat het systeem niet deugt. Een aanbieding is gelukkig slechts een aanbod. Meestal is het goedkoper om je bestaande abonnement te laten doorlopen. Dat heeft ook als voordeel dat je binnen 1 maand mag opzeggen i.p.v. dat je weer vast zit aan minimaal 1 jaar via een nieuw contract (want dat is een “verlenging” eigenlijk).

Reageer