Beantwoord

abonnement wijzigen

  • 6 June 2020
  • 4 reacties
  • 4760 Bekeken

Ik heb op dit moment een lopend abonnement bij simpel. Dit abonnement wil ik wijzigen. Nu is er de optie voor 4GB + 500 sms’jes + onbeperkt bellen voor €12,00. Nu is exact hetzelfde abonnement echter ook bij simpel verkrijgbaar voor €10,00. Kan ik mijn huidige abonnement dan wijzigen voor €10,00?

icon

Beste antwoord door Karin303 6 June 2020, 14:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Als je kunt verlengen dan kun je van het aanbod gebruik maken, verlengen kan 6 maanden voor afloop contract..Ga je je abonnement aanpassen dmv bundelwijziging verlies je het voordelige tarief van je abonnement en ben je de rest van je abonnement  in de meeste gevallen stuk duurder uit.

Als ik niet kan verlengen is het dan mogelijk om mijn huidige abonnement op te zeggen en de nieuwe aan te nemen? Blijft mijn nummer dan ook hetzelfde?

Reputatie 6
Badge +9

Als je contract nog loopt is het niet mogelijk dit op te zeggen.....

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Richard,

Welkom op onze Community!

Wat @Karin303 aangeeft klopt, thanks nog Karin! Maarr indien je kan opzeggen, dan kan je ook sowieso verlengen. Het is wat omslachtig natuurlijk om een opzegging te doen en vervolgens een nieuw abonnement af te sluiten, ook zitten hier dan alleen maar onnodige kosten bij. @Richard1998, kan je mij anders in een privébericht je mobiele nummer sturen waar het om gaat? Ik kijk graag voor je na wat je mogelijkheden zijn.

Groetjes,

Houssam

Reageer